Clubinfo
 

Algemeen

Klik voor meer informatie op de betreffende categorie
 Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)  Aantal vragen: 1
 Clubhuis  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 4
 Gedragsregels omgang social media  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 2
 LOHC site / app  Aantal vragen: 1
 Opzeggen  Aantal vragen: 1
 Team app  Aantal vragen: 2
 Wachtwoord  Aantal vragen: 1

Welkom op de FAQ pagina van LOHC. Hier plaatsen we alle veel voorkomende vragen. Indien je vraag er niet bij staat neem dan contact op via een van onderstaande e-mailadressen:

Contributie
Ik heb betaald, maar krijg toch een herinnering 

Soms wordt een betaling niet of onjuist door het administratie- en ledenprogramma verwerkt. 

Mail je vraag naar [email protected]onder vermelding van factuurnummer (staat op de factuur vermeld).

 
Ik krijg zo veel facturen, hoe kan dat? 

Het bedrag van de veldhockeycontributie wordt in 3 gelijke maandelijkse termijnen (oktober, november en december), voorafgaand door een factuur, door LOHC geïncasseerd. Uitzondering is de contributie van de Funkeys. Deze groep wordt in twee termijnen gefactureerd en geïncasseerd (oktober en februari).

Het bedrag van de zaalhockeycontributie wordt in februari van het lopende seizoen in 1 termijn automatisch geïncasseerd.

 
Kan ik de financiële status van mij of mijn gezinsleden inzien? 

Je kunt je eigen debiteurenkaart of dat van je gezinsleden online bekijken. Inloggen met respectievelijke lidnummer en wachtwoord. Lidnummer staat op de factuur of kan aangevraagd worden bij de Ledenadministratie.

 
Mijn incasso is gestorneerd, wat nu? 

De factuur moet dan handmatig betaald worden. Vermeld altijd je lid- en factuurnummer. Beide staan op de factuur vermeld. Lidnummer kan bij de Ledenadministratie aangevraagd worden.